Monday, March 17, 2014

Un drum de peste 4500 de km pe jos

Christoph Rehage şi-a început călătoria pe jos în 9 noiembrie 2007 şi s-a oprit in octombrie 2008. Acesta a călătorit peste 4500 de kilometri. El a călătorit de la Beijing până la Urumqi în totalitate pe jos, fără alte ajutoare. Momentele în care apare în video ca fiind în avion sau cu barca, sunt doar câteva excepţii pe care Christoph a trebuit să le facă deoarece trebuia să se ocupe de anumite probleme personale sau din cauza birocraţiei.



Christoph a fost întrebat despre starea sa spirituală în timp ce se deplasa pe jos, la ce anume se gândea în acele momente. Acesta a răspuns "Era ca şi cum ar fi într-o zi normală. Uneori gândeşti. Uneori nu gândeşti. Uneori îţi faci griji despre paşaport, despre pericole, dureri, neamuri, prieteni şi cei dragi, iar alte ori paşii tăi sunt uşori şi te trezeşti cântând singur prin deşert. Uneori e plictisitor, iar uneori te simţi împăcat cu toate problemele din jurul tău".




Când a fost întrebat de ce s-a oprit din mers, Christoph a spus: "Am vrut să îmi recâştig viaţa mea personală. A trebuit să recâştig controlul asupra mea, să elimin vocea din interior care îmi spunea ce să fac. O mulţime de oameni s-au uitat la filmarea mea şi şi-au spus "Vreau să fiu liber la fel ca omul acesta!" - dar aceşti oameni nu îşi dau seama că eu am fost condus de ceva şi probabil am pierdut controlul asupra acestui lucru."

Daţi click aici pentru a putea vizualiza clipul



No comments:

Post a Comment